13:20 Звернення керівника інспекції | |
Шановні споживачі Закарпатської області! Питання
захисту прав споживачів від небезпечних товарів та неякісних продуктів
харчування у роботі Держспоживінспекції України завжди було пріоритетним, а
нині є вельми гострим, оскільки наближаються новорічні свята. Запевняю
вас, що Інспекція з питань захисту прав споживачів у Закарпатській області сьогодні,
за наказом Голови Держспоживінспекції України Орєхова С.М., працює у посиленому
режимі, та кожен день приймає звернення
від громадян як поштою, так і на особистому прийомі, а також надає підтримку шляхом
забезпечення роботи телефонної «гарячої лінії». Шановні споживачі, у разі порушення ваших прав як
споживачів, звертайтесь за їх відновленням до Інспекції з питань захисту прав
споживачів Закарпатської області, телефонуйте на «гарячу лінію» за телефоном (0312) 61-63-74, надсилайте свої
звернення чи приходьте особисто до нашої Громадської приймальні. Прошу вас пам’ятайте, що сфера дії Закону України «Про захист прав
споживачів» не розповсюджується на відносини між продавцем і покупцем, у разі якщо
продукція (товар) була придбана в місцях несанкціонованої торгівлі – «стихійних ринках». При цьому, звертаю
вашу увагу на те, що товари, придбані у таких місцях, пов’язані з підвищеним
ризиком для вашого життя і здоров’я. Давайте
разом не дамо зіпсувати вам свята! Не
витрачайте свої здоров’я та час. Звертайтеся до професіоналів, які вас почують та
вам допоможуть! З повагою В.о. начальника інспекції А.Г. Рижиков
| |
|
Всього коментарів: 0 | |